Dnz15 Çocuklar farklıdır. Alıcı dil, tv telefon, emzik hepsi etkili. Abisi ablası var mı? Aile kalabalık mı? Anne yalnız mı? Tek tavsiye edeceğim şey bebeğinize kitap okuyun ve onunla cevap beklemeden konusun deli gibi yani kendi kendinize. Sokakta evde konusun ama betimleyerek. Ağaç bu değil ağaca baaak yemyeşil yaprakları var biraz kalın acaba ne ağaco gibi. Ve bırakın konusmasın. Ben öğretmenim oğlumun sözcükleri vardı ama istediğim gibi değildi takmadım. 2 yaşına doğru bi anda 4-5 sözcüklü cümleler çıktı. Böyle lakin meğer yeterli değil gibi şeyler söyledi. Demekki dedim beynine atmış. O yüzden eğer başka sorunlae yoksa umursamayın kitsp okumaktan sohbetten vazgeçmeyin tv açmayın çook sıkılırsanız basit şarkı açın karısık ekran olmasın ve etkileşimli yapın