melif merhabalar bu konu ile ilgili bende çok araştırıyorum 2 yaş sonrasını yaptırmak istiyorum nasıl ilerlediniz acaba ? Şuan 21 aylık gerekirse 2 yaşını beklerim . 3 -4 doz yaptırmak istemiyorum. Gerçi hiç istemiyorum ama salgınlar başladı tatil beldesinde yaşıyorum her kesimden gelen insanlar var insan yinede tedirgin oluyor. Eica etsem nasıl bir yol izlediniz bilgi veririmisiniz ?