Duygual Benim bebeğim 35+3 te 3.050 gr doğdu. 15 gün küvezde kaldı. 2 aylıkken 4,660 gr 57 cm’di. 2 gün sonra 3 aylık olacak, kontrolümüze daha gitmedik.
Deletedmom006 Rumeysakarakus 🙄🙄🙄bizde 35+2 de dogduk ama 2200 du. Nasil 1 kiloyu boylesine aldirdiniz. 2400 dogdu haftasina uyumluydu ama sis indi kuveze girdi 2200 kaldi.
Rumeysakarakus Deletedmom006 bende bilmiyorum genetik desem babam hariç hamımız normal kiloda doğmuşuz bir tek babam 6.5 kilo sezeryan olmuş 47 yaşında
Semraaa Mtg 32. Haftada doğum yaptım orta derece prematüreyiz 2000 kilo doğdu 1940gr küvezden aldık şimdi tam 6 ay 8 günlük 7 kilo 69 cm
Serap1090 Mtg 33.hafta da doğdu 2410gr 48cm küvezde kaldı bir hafta. 2100grla taburcu oldu 3.ayında 6200 gr dı 4.ay kontrolü var haftaya merakla beklemekteyim ne kadar oldu diye ama büyüyorlar Gelişiyorlar büyümez zannedip ağlıyordum en başlarda😂