Selamm kızım 1 yaşında. doğduğundan beri bana sarılarak uyuyor.son zamanlarda bir göğsüme kafasını yumuyor, diğeriyle oynayarak uyuyor. Eylülde kursa gitmeyi düşünüyorum ama bana çok bağlı herkes bırakıp gidemiceğimi söylüyor .siz bu süreçler nasıl atlattınız