nonis2002 2 ayının sonunda anca geçti bizimki uzamış sarılık denildi bütün tahliller yapıldı babasıyla benim alt gruptan kan çatışmamız çıktı ikimizinde kan grubu pozitif fakat benim 0 eşimin A bebişinde A olunca alt grup çatışması olmuş 0 ve A kan grubunda olabiliyormuş bu durum ama dediğim gibi bu tanıyı almak için bir sürü test yapıldı bir çok sebebi olabiliyor çünkü bence mutlaka uzamış sarılık testlerini yaptırın