Merhaba hanımlar,
Bebeğinizin ayını ve kaliteli vakit geçirmek adına neler yaptığınızı paylaşır mısınız? 🥰
Benimkine bebek denmez artık 5,5 yaşında :)) Çocuğu büyük annelere öneri olsun, okul sonrası dinlenme saatinden sonra biraz dikkat güçlendirme setini yapıyoruz. Sonra keyif aldığı bir oyunu oynuyoruz son zamanların favorisi eşya bulmaca. Bir nesneyi saklayıp ışıkları kapatıp ışıkla odayı tarıyoruz sıcak soğuk diyerek bulmaya çalışıyoruz sırayla bayaa keyifli oluyor. :) Tavla öğretmeye çalışıyorum son zamanlarda, dişime göre rakip yetiştiriyorum diyelim. :))
Sizler neler yapıyorsunuz? 🎤