canimoglum_01 Bizdede kelime az bu yüzden çok dikkat ediyorum. Gerçi ben 1 yaşına kadar hiç açmamıştım sonrasında biraz açtım çocuk şarkıları izliyor sadece zaten, tv den bir şeye bakmaz. Ama kelime az işte. Böyle olmasaydı ben çokta karşı değildim televizyona, ona da ihtiyacları var sınırlı olmak şartıyla.