Kızlar günaydın perşembe günü griptim diye acilde iğne yaptirdim. Yaparken cok ama cok acıdı. Ayy çok acıyor diye tepki verdim hatta..normal dedi hemsire ilactandir dedi. 5 gün oldu hala o yere oturunca acıyor. 2 gündür bacagim ayağım uyuşuyor. Yanlış yere yapmis olmasin mi yaa cok kuruntu yaptim korkuyorum 😥 yaptiklari ilacta arveles dekort