Merhaba oğlum 3 yaşına girecek 2 gündür anne işe gitme seni çok özlüyorum sana annanedeyken sarılamıyorum gibi cümleler kuruyor. İçim parçalanıyor ev kira eşim ise yeni iş değiştirdi. Bu durum canımı çok yakıyor. Telefonla konuştuk şimdi oğlumla neden gittin gibi cümleler kurdu. Nasıl bir yol izlemeliyim. Ananesi bakıyor şuan kreş düşünüyorum ama nasıl ilerler süreç bilmiyorum. Aynı durumu yaşayan arkadaşlar nasıl davranmalıyım lütfen destek olun.