Kızlar selamlar bir aylık bebeğime boğmaca teşhisi konuldu, hastanede yatisimiz verildi dün çok kötü nöbetleri oluyor çocuk resmen tıkanıyor boğuluyor mosmor bir şekilde, hava vererek buhar vererek, sırtına sert masaj yaparak kendine getiriyoruz geçirenler varmı daha önce bu süreç ne zaman sona ericek çok çaresizim kızlar 😔😔😔