Artık yıldım bu durumdan, bu benim bebeğim benim.. zaten ona iyi bakmak için elimden geleni yapıyorum. Ama yok onumu yedirdin şunu yedir, aaa mamamı veriyorsun vah vah, aa oturtmadınmı geç alışır, aaa sizinle tv ye bakmasın aklı geri olur, öyle tutma bacakları çarpık olur, aa çok giydirdin hasta olur, az giydirdin bişey olur, çok zayıf bu bakamıyormusun… yaa bıktım bıktım.. bir anne nekadar mutlu rahat olursa eminolun bebeğide okadar mutlu olur.. çünkü anne ona o enerjiyi verir ve güzel bakar..8 aylık çocuğuma karışmaları beni çıldırtıyor, bunu ben doğurdum, benim bebeğim, gül gibi bakıyorum yine kimse susmuyor… 🤦🏼♀️
Var mı sizin de çevrenizde? Nasıl önlemler alıyorsunuz?