Arkadaşlar selam günaydın
42 günlük bebeğim var , bebeğim bu zamana kadar hep hardal sarısı tonlarda ama çok pütürlü olmayan kıvamda kaka yapıyor. Normal mi? Biraz sıvı az pütürlü yani.. Relactaz damla kullanıyorum , doktor her yemesinden önce 8 damla kat dedi bunların hepsi normal mi