Kızlar ben yüzüme beş yıldır lazere gidiyorum hiç bitmedi hatta estetisyen yüzünden çoğaldı da. Gözümün içine kadar girdi resmen hiç çıkmayan yerlerde çıkmaya başladı. Neyse şu an türkiyeye geldim iki aylığına, yurt dışında yaşıyorum. İki ayda toplam 3-4 sefer gideceğim şu ana kadar 3 kez gittim son bir kez daha gidecem gitmeden yani 4 kez gitmiş olacam. Çünkü ilkinde yarım saatliğine gittim zaman yetmedi, 2. Sinde 1 saatliğine gittim kadın bayağı yaptı o sırada. 3. Ye de 2 hafta sonra çağırdı çünkü hala çıkacak olan tüyleri görüyorum dedi 2 haftada çıkabilir onlar tekrar temizlerim dedi. Yapan kadın dedi ki şu an yaptıklarımın %50 den fazlası geri çıkmicak. Bu arada tüylerim çok seyrek az az ama göz altımda çok var sadece. Şu ana kadar yaptıkları tekrar çıkar mı ? Tekrar çıkarsa ne kadar çıkar ve bu yapacağı beni kaç ay idare eder ? Süreç nasıl bilgi verir misiniz? Eylülde tekrar gelecem Türkiyeye