Dün doktora muayenemiz vardı 4 buçuk aylık 5 buçuk kilo tartıldı 25 gr almış günlük dedi doktor bebeğim kakasını yapmıyor bir haftaya çıkıyor yapmayışı doktor doymuyor olabilir ondan kaka yapmıyordur belki dedi moralim bozuldu. 15 gün öncede 4 aylık aşısı için sağlık ocağına gittik 6 kilo cıkmıştı orda da ben anlamıyorum boyu 63 cm di. Sütüm yetmiyor olabilir mi bol su içerim kahvaltımda yumurta zeytin filan yerim öğlen meyveyle filan geçiştirio akşam da normal çorba mı yemeği mı yerim diyetisyene gönderdi beni ister istemez moralim bozuldu ☹️