Kızlar bende zayıf biriyim ve inanılmaz iştahsız bir insanımdır ağzıma aldığım bir lokmayı 1 saat ağzımda gevelerim bunlara rağmen kilo almayı başarabiliyorum.
10 aylık bir oğlum var ve emziriyorum bunlarda kilo kaybına sebebiyet veriyor.
Yapmanız gereken çok zor bir şey ama kilo almak istiyorsanız yapmak zorundasınız. 1)Çok yemek ama çok yemek derken 1 kilo erik değil 1 kilo muz gibi kalorili şeyleri çok tüketmek 2) yaktığınız kalori asla aldığınız kaloriden fazla olmamalı yoksa kilo kaybı yaşarsınız her zaman aldığınız kalori daha çok olmalı bunun ben YAZIO uygulasın kullanıyorum yediğim her şeyi oraya yazıyorum kalori miktarını hesaplıyor. 3)geceleri kesinlikle 10 adet cicibeye 1 bardak süt üstüne bir güzel pekmez gezdirin yiyin ben kıtır kıtır yemeyi sevmediğim için hepsini bir kapta iyice ezip sulu hale getirip o şekilde tüketiyorum ve gelsin kilolar 😍😍😍😍😍🫶🏻🫶🏻