Oğlum 2 gün önce doğdu solunum güçlüğü var dediler 2 gündür küvezde. 2 cm açılma ile gitmiştim az sancım vardı ebe nasıl ettiyse senin suyun geldi dedi ben anlamadım ve açılma çook yavaş ilerledi, suni sancı aldım 13 saatte doğum oldu (ilk kızımda 3 saatte kendi sancımla açılmam ile doğurmuştum) nyse bebek tam doğacağı sıra foşur diye bütün suyum aktı o sırada bebeğim su mu yuttu bilmiyorum solunum sıkıntısı ondan mı bilmiyorum çünkü bir şey demediler. 38+2 idik. daha zamanı var gibiydi. 2 gündür küvezde biraz daha bekleseydim diye sorumlu tutuyorum kendimi. Suyun doğum anında foşur foşur akması normal mi kızımda patlatmışlardı o suyu?