Mantar olmuş olabilirsiniz .Benim de öyleydi artık dayanamıyordum her yolu denedim antibiyotik kullanmadan gecmedi.Sürekli mantar olan biri olaraktan söylüyorum sirkeli suyla yıkayın da çok fazla etki etmiyor .İç çamaşırlarınızı ütüleyerek giyin biraz rahatlatır sizi.Bende her ay dikkat etmeme ragmen sürekli mantar enfeksiyonu oluyordum .Bir tanıdığım aktardan sığır kuyrugu otu almamı söyledi onu düzenli kullandıktan sonra çok şükür olmadım .Ama emziriyorsan kullanabilirmisin bilmiyorum