Günaydın, kızım 27 aylık. Gün içersinde cok az yemek yiyor. Kilosu 12.5 uzun süredir bu civarlarda ama boyu uzun. Tam ölçü bilmiyorum ama parkta orda burda 3-4 yaş cocuklarına yakın boyu (anne baba uzunuz). Doktor kilosu icin ortalama kız bebek kilosu diyor ama boy persentilin üstünde oldugu icin gerçekten kemikleri gözüküyor. Sabah kahvaltıda bi tane çeri domates iki üç çeçil peynir yer , öglen 2 kaşık corba akşam zorlasak bir köfte ya da 2 kasık yemek. Onun dısında belki bi meyve gün icinde ya da atıştırmalık. Açlıktan geceleri uyuyamıyor bazen ama aç oldugunun da farkında değil. Hastalancak diye korkuyorum hep iştahsızdı. Aldıgı kilo sadece boyuna gidiyor. Bir öneriniz var mı? Bu durum sağlığına zarar verecek diye korkuyorum cünkü ciddi anlamda yemek yemiyor.