Biz de aynısıyız 8. Aydan beri ne yaptıysam düzelmedi. Polivit, karadut özü , sabahladı pekmezli limon karışımı , balık yağı hepsini denedim.
Bir kan değerlerine baktırın derim. Kansızlıkta iştahsızlık yapıyormuş. Bizim kan değerlerinde sıkıntı olmadığı için doktorlar üstüne düşmüyor