mymom81 ya benımde 2.dogumdan sonra oldu sol tarafım kaburga izası arkada tam sütyene denk gelen yer. Sütyenden olması imkansız hamileyken de aynı sütyen giydim suan 5 6 kılo daha zayıfım. 5 ay oldu gecmiyor içten kasınıyır. Sağlık ocagına gittim bakmadı bile. Emziriyorsun zaten ilaç veremem dedi. Dıatan gözüken bişey yok ilerlemiyor da gecmiyor da özellikle terleyince Offff nasıl tatlı tatlı kaşınıyor stres kaynaklı olabilir 🙄🥴