ada92 Arkadaşlar bebeğime kakası yapamıyot diye mama değişikliği yapmak istedim golden goat istedim kaka rengi yeşil bu normal mi lütfen birşeyler söyleyin çok üzülüyorum yazıda var çok
hllsahinn ada92 bizde de oldu aynısı. Normal diye biliyorum, öyle öğrenmiştim hala bazen yeşil oluyor hatta köyü yeşil ama şunu da duydum ben, kan ve veya kaka olmadıkça korkma dediler