Mine-07 Ellerinde egzama olan varmı acaba varsa geçtimi geçtiyse nasıl geçirdiniz lütfenn yardım edin artk kremler de işe yaramıyo
Meri-Mel Mine-07 Ben de var tamamen geçmiyor ne yazık ki ilaç ile geçiyor bir süre sonrak tekrarliyor kimyasal şeylerden uzak tutmaya çalışıyorum
Marsila Mine-07 Sanırım bende de var dishidrotik egzama diye geçiyor içi su dolu kabarcıklar ve sürekli tekrarlıyor ilaçlar bir süre etki ediyor sonra hop yine hortlamış. Ben de durayım da çaresi ne bakayım
Aysegokturk Mine-07 bende de olmuştu sağlık ocağındaki doktor 2 ayrı krem yazdı karıştır kullan dedi geçti şükür. Ama isimlerini hatırlamıyorum. Berbat bir durumdaydı sadece ellerim değil parmaklarımın arasında bile vardı
zeynepgevil Bana dut kurusu çok iyi gelmişti kaynatıp ellerinizi ılık suyuna sokun bide hiçbir deterjana temas etmeyin
nescafebagimlisi Ya 15 gündür neredeyse benimde el parmak kenarlarımda çıkıyor git gite saracak galiba elimi bulaşık vs yıkamıyorum bir kaç seferdir çok acıyor bende bekleyeyim burda