Ccyyln Kızlar 2 aylık bebeğim var. Kundaksız uyumuyor diye yarım kundak yapıyorum. Son 2 3 gündür uyurken ayaklarını titretiyor irkiliyor. Başına gelen var mı neden böyle oluyor
theyikik Bi doktoru takip ediyorum da soru cevap kısmında böyle bi soru gelmişti o da olabilir normal ama sadece tek ayaktaysa doktorunuza gözükmekte fayda var demişti