Spinalden sonra baş ve boyun ağrısı çeken var mı? Minoset ve parol hiçbir işe yaramıyor faydasını göremiyorum. Bol kafein diyorlar içtiğim kahvenin haddi hesabı yok yine de ağrılarım devam ediyor. Aynı problemi yaşayan var mı? Varsa bir çözüm bulabildiniz mi? Yardımcı olabilir misiniz çok kötüyüm yorumlarınıza ihtiyacım var 😔😔