yagizalptm Kızlar hamilelikten önce bacağımda batık lekesi vardı daha sonra hamileliğin son aylarında kaşımaktan tekrar yara lekesi oluştu sonrasında o o küçük batık yaralar devam etti emzirdiğim için kremde kullanamıyorum bir tavsiyeniz var mı