Kızlar merhaba yarın yola çıkacağım eşim anneler günün de caliştıgı için böyle bir plan yapmış Manavgat’a gideceğiz
Ama bebeğimle ilk defa tatil yapacagım bebeğim 6 AYLIK acaba tecrübesi olan yaza bilir mi ?
Gözüm korkmuyor değil aslın da çok zorlanırmıyım ?