Kızım biraz grip gibi çok emmek istemiyor 8.aylik.burnunu serum fizyolojik ile açtık tıkalı gibiydi şimdide hırıltılı gibi emiyor .adam akıllı emmiyor 2 gündür .hasta olunca sizinkilerde emmek istemiyor oluyor mu ?. Memeye gelince ağzına almıyor bazen uyiyacaginda emiyor .ya da büyüdükçe emme sıklığı azalıyor mu sizce ?