nisanrr Kizlar ben kan testi verdim ve sonuç ilk 1.20 çıktı ertesi gün 0.200 çıktı ve regl 12 gun kalasiya baktirdim benim ilk kızıma olan hamileliğimde bel ağrım aşırı çok vardı şuan yine aynı şekilde var acaba hamile olabilir miyim reglime 8 gün var
Birgubilikannesi55 nisanrr bildiğim kadarıyla 0.59 geçince hamile olmak gerekio yanlış hatirlamiosamm
neanladinyurdagull nisanrr sonuçlara göre negatifsiniz.5 ve üzeri pozitif sayılıyor regle 12 gün varken zaten hamile olsanizda öğrenmek için bayağı erken iliski üzerinden en az 14 gün geçmeli adet zamanı tekrarlayın testi.BU ARADA ACİL OLMAYAN ŞEYLERE ACİL YAZIP DURMAYIN.DAHA ÖNEMLİ ŞEYLER ÜSTE ÇIKSIN