Deletedmom_289 Oruçta biraz verdim şimdi geri aldım özellikle göbeğim 7 aylık hamile gibi duruyor ilk doğumum da kiloları çabucak verdim ama 2. Doğumda veremedim resmen karnımda bebek varmış gibi duruyor iki doğmum da sezeryan oldu 2. Side sezeryan oldu sezeryan göbeği kalır derlerdi ama ilk doğumda göbek möbek kalmadı ama 2. Doğumda göbek aldı başını gitti artık kafayı yiyecem göbeğimi gördükçe 🥹🥹
demoalpo Deletedmom_289 ayy aynı şeyleri yaşıyoruz resmen benimde ilk doğumunda gitti şimdi kocaman göbeğim var 2. Dogumumda kaldi benimde sezeryan ve gördükçe moralim çok bozuluyo
smyya1 Deletedmom_289 al bendende o kadar napacaz bu kiloları hiç bilmiyorum çıldıracam aç geziyorum gene veremiyorum bütün tahlillerimi yapardım gene aynı
42gulfe_kctrk Deletedmom_289 gece gece denk gelmesem iyiydi bu plsta🤣 malesef göbeğimi gördükçe canım çok sıkılıyor
Birgubilikannesi55 Deletedmom_289 bn ikisini normal doğurdum aynı 7 aylık gibi göbeğim var ama 1 aylık diyette 11 kilo verdim inceldim 86.500 kilodan suan 72.500 kilodayim ekmeği kestim yağlı dahil aciktikca karnabahar sebze falan yedim . Birde 1 tatlı kaşığı elma sirkesini 1 bardak suya koyup içmeyi deneyin o da yağ yaktirio onu da kullanıyorum zaten sabah aksam
Deletedmom_289 demoalpo smyya1 Adetli iken hormon kanına bile baktırdım pcos olanlar kilo veremez dediler hormon kanı sonucu bile temiz geldi ben artık enine büyüyorum 🥹
bireslemannesi Ben ilk doğumumu yaptım, normal olmasına rağmen göbek dediğiniz gibi 7 aylık hamileymiş gibi kaldı bana, çok rahatsız oluyorum ne yapabilirim gitmesi için?
Deletedmom_289 smyya1 pcosu olan kişiler kilo veremez dediler bide bende yumurtalık kisti vardı âdetin 3. Günü kan verdim sonucunda bişey çıkmadı
Deletedmom_289 smyya1 doktora bir söyleyin ister bazı sağlık sorunları olanlar kilo vermekte zorlanır bende hormonlara baktırdım sonucu temiz geldi
Deletedmom_289 42gulfe_kctrk gece gece benim de uykum kaçtı göbeğimi görmeye bile tahammülüm kalmadı 🥹🥹
smyya1 Deletedmom_289 bende yaptırsam ya acaba o yüzden mi veremiyorum 1.63 73 kiloyum ve ilk defa bu kilodayım hayatım boyunca artık bünye alışıl olmayınca sırtım bile ağrıyor kilodan diyorum
patiseverr Birgubilikannesi55 bende yaptım bu sirkeli suyu bıseye yaramadı gibi geliyor bana . Bide gece yatmadan 2 saat önce sıcak su İngiliz karbonatlı zerdeçal tozu limon içip yatıyorum sankı daha iyi geldi sabah kalktığımda o koca göbek iniyordu . 2 gün yaptım sonra usendım yapmayı bıraktım tekrae başlıcam
patiseverr Deletedmom_289 offf hıc deme 70 kilo üstüme sülük gibi yapıştı ne ınıyorum ne çıkıyorum nede karnım gıdıyor kendımı yaslı gıbı hissediyorum . 24 yaşındayım hamılelıge kadar 55 üstüne çıktığımı bilmem ama 25 kılo aldım hamılelıkte bı türlü veremiyorum pıskolojım bozuldu
Birgubilikannesi55 patiseverr bn o sirkeli suyu sabah aksam ac karnıma çıktım yemeği de bol yediğim halde yinede zayiflamisim