Gizzzzz-giz tuee bebeğim 36 da doğdu ama maalesef süreç çok zorlu bir süreç haftasına göre küvöz de uzun kaldı 17 gün Allah bir daha yaşatmasın kimseyi de o kapıda bekletmesin