biricikoglumm benim bebeğimde grip oldu geçen 4 aylık tesadüfen gördüm ateşini 37.7 olmuştu ve tecrübesiz olduğum için korktum hemen bir tatlı kaşığı calpol verdim ve soyundurdum sonra vücudunu ıslak agiz mendiliyle silip alnında beklettim birazda ateşi düştü sonra 37 ye sonrasında ince giyindirip yatırdım