smyya1 Merhaba kızlar tayinimiz Çanakkale geliboluna çıktı orda yaşayan varmı nasıl bir yer maddi manevi gezilecek görülecek yerleri merak ediyorum birde lojman nasıl bilen varmı bilgilendirirseniz sevinirim
rabia17 smyya1 smyya1 Bizim görev yerimizde Gelibolu şu an sakin huzurlu bir yer sosyal açıdan pek imkan yok en büyük sıkıntı hastane onun içinde genelde Keşana yada çanakkaleye gidiyoruz arabanız varsa gezilecek yer konusunda sıkıntı çekmezsiniz şehitlikler felan Gelibolu’da zaten Sahili çok güzel başka merak ettiğiniz şeyler varsa söyleyebilirim
smyya1 rabia17 birde hastanesi yokmu yoksa küçük mü oğlum var çünkü 2 yaşına girecek acil bişey olsa gidecek hastane yokmu
rabia17 smyya1 Ev kiraları 10 15 bin arası felan lojmanla ilgili pek bilgim yok ama eski olduğunu söylüyorlar
rabia17 smyya1 hastane var ama bazı bölümlerde doktor felan yok o yüzden başka hastaneye gidiyoruz ama iki tane çocuk doktoru var gidebileceğin
smyya1 rabia17 iyi genede acil ateşi felan olduğunda müdahale edecek doktor varsa gerisi hallolur inşallah havası nasıl peki ben Mersin’de yaşıyorum da bura aşırı sıcak olur yazları
rabia17 Mersin kadar sıcak değil ama çok soğuk da değil yazlarında aşırı sıcak olmuyor genelde rüzgarlı oluyor