sevval_5481 Oğlum 19 günlük oldu ve 3 gündür monovit kullanıyoruz cildinde döküntü olmaya kaka yapamamaya ve aşırı çiş yapmaya başladı ve sürekli ağlıyor yapamadığı için sizce vitaminden kaynaklı olabilir mi lütfen acil bakın
3kedili2bebekli sevval_5481 evet olabilir doktorunuzla görüşüp başka damla alın sağlık ocaklarının verdikleri temiz içerikli değil o yüzden kabızlık gaz hatta alerji durumu olabiliyor