ipekbyzt9- Kızlar merhaba. 5 aylık kızım var emziriyorum normal de çok.su tüketen biriyim şuan da öyle içiyorum günlük 2 veya 2 buçuk litre bana sürekli cok su içiyorsun sütun duru olur bebeğe yaramaz diyorlar öyle mi sizce gerçekten
AlyaaSu ipekbyzt9- tabiki hayır yok öyle birşey Su içmeye devam et eskilere baksan tatlı hamur işi süt yapar diyorlar,ama hiç alakası yok ilaveten dut kurusu falanda yiyebilirsin
Burcu35 ipekbyzt9- Sütü en çok artıran şey sudur biraz içmiyim hemen sütüm azalmaya başlıyor eskilerin laflarına bakmayın o yüzden. Dondurma yeme sütün soğur diyorlar mesela ne alaka yani🤣
laura_ ipekbyzt9- Günde 5 litre içerim her gün mutlaka içerim hem sütüm çok evet sütüm çok ince ama yarıyor çok şükür kızım 5 Aylık 10 kilo
Melike09 Ben 4 litre içiyorum. İçim yanıyor resmen emzirirken. Ve kilo alımında bir sıkıntı yok hatta yaramış dedi hemşire. Su süt olması için bol bol içilmeli zaten.
AlpOzlem11 Kesinlikle yalan aman inanıpta uygulamayın yazık olur çünkü tam tersine su içmek sütü arttırır. sağlıklı düzgün beslenirseniz sütünüzün kalitesi artar zaten
Eelmas Su süt yapar banada emzirirken içme çocuğun boğulur dediler😂 çoğu doktor bile bunlara gülüyor boşverin siz kendinizi bildikten sonra ben hiç ek mama vermeden 6ay emzirdim çokda su tüketirim