Burun temizliği yapamdığım için tıkandı, hastanelik olduk nefes alamadı. Hatta yoğun bakıma alacaklardı öyle morardı. Şimdi günde en az 3 defa serum fizyolojikle temizliyorum. Bebeği korkutan aspiratör bence. Doktorumuz görünürde bir sümük yoksa aspiratör kullanmayın dedi. 26 günlük, 2 ml bir buruna 2 ml diğer buruna sıkıp ters çevirip bi kaç dk pat pat vuruyorum. Elini kolunu kafasını tutun sıkıca ağlasa da yapın yoksa sonu çok kötü oluyor, yaşadım biliyorum