_Serenity16 Ben 6 yıldır panik atakla mücadele veriyorum. 2 yıl ilaç kullandım 4 yıl hiç bişey kullanmadım. Evet mevsim geçişlerinde geliyor ama engelliyebiliyordum. Artık atak geçirmiyorum. Size tavsiyem kötüyseniz kesinlikle doktora gidin ister ilaç kullanın ister ilaçsız devam edin. Atak geldiği zaman anlarsınız mide bulantısı kol uyuşması nefes alamama gibi hemen elinize bir poşet geçirin poşeti balicilerin yaptığı gibi yapın değişik bir benzetme oldu 😅poşetin içine nefes alıp verin düzene giriyor. Nefes egzersizleri var onları yapın temiz hava alın kesinlikle. O an başka şeye odaklanın. Bi hobi edinin kendinize. Ben karakalem yapardım o yoğun olduğu dönem. Bir kitap önerebilirim doktorum önermişti. Panik atakta -David d. Burns. Maalesef tamamen gitmiyor. Ama engelleyebiliyorsunuz. Engellemeyi öğreniyorsunuz. İlaç kullandıktan 2 yıl sonra ben hiç panik atak geçirmedim. Mevsim geçilerinde bile gelmiyordu. Tabi 2 sene önce bir düşük yaşadım düşük yaptığım sırada 3 defa geçirdim. O süre boyunca en çok zorlandığım atak zamanlarımdan biriydi. Banyoda bile yakalanmıştım o da çok zordu. Geçmiş olsun.