Kızlar iyi geceler herkese,kısaca şöyle anlatayım.Bebeğim henüz 2 aylık ve ablasıda 4 yaşında ,sorun şu ki çok çok yoruluyorum ve ister istemez büyük kızım çok Tv telefon izliyor ve aşırı rahatsız oluyorum, engellesem izleme desem çocuğa verebileceğim başka birşey yok ,etkinlik boyama yapboz legolardan artık midemiz bulanıyor.Ne kızım ne ben boyama kalemi dahi görmek istemiyoruz.O kadar çok yaptık ki her türlü şeyi.Yani tüm oyuncaklardan oyunlardan gönlü geçti.Sürekli sıkıldım deyip benide geriyor.Nasıl bi fikir bulsamda hem kızımı tvden uzaklaştırsa hem beni çok sıkmasa hemde eğlenebilse ?Fikir verir misiniz ?