Oğlum prematüre 33 haftalık dünyaya geldi. Şu an da 13 aylık olduk ama oğlumun hala hiç dişi yok.10 aylıkken getirdiğim de doktoru çıkar normal dedi bıngıldağı daha kapanmamış dedi ama hala yok. Merak ettim bizim gibi geç çıkartan var mı? Ne kadarlık çıkarttınız?