sevcan Sultan34 bendede sızıntı koku en onemlısı pişik yaptı arkasını önununu cok. sleepy denemeyn derım ben ınstgramda kendı sayfasnada sıkayette bulundm dönüş yaptılar ama bısey degıscsgnı sanmıorum. primada cok az yaptı ama molfıx yapmadı.
Aselikra sevcan kizim 3 bucuk aylik dogdugundan beri sleepy kullaniyorum daha hic pisik olmadi cok sukur bebekten bebege degisiyor pisik durumu
sevcan Aselikra sleepy kadr hıc bı bez bebeğimi aşırı derecede pişik yapmadı bıde lastik izi numarası tam olmasna rağmen tabıkı değişiyor bende oyusden paylaştm zaten. genelide memnun kalmamış. doktor tavsıyelı pişik yapmayan bezi tavsıye verdım arkadaşa.
Busraras06 Prima ile başladım. Pahali die değiştirmek istedim . Sleepe hep dışına çıkardı . Tekrar primaya devam ediyorum.
Esranurefe Sultan34 benim bebeğim 2 aylık Doğduğundan beri sleepy kullanıyorum vede memnunum fiyatıda uygun sürekli kampanya oluyor zaten sleepy nin sitesine girerseniz öğrenirsiniz bir hafta önce sleepy 68'lisini 22 lira ya aldım
Deletedmom444 Melekannem Migros un bezi de 22 süper primayı bin kat sollar yani ama bin yerli daha iyi yapmışsın
bttt0 oğlum ilk doğduğunda prima kullanıyordum fiyatından dolayı sleepy e geçelim dedik geçmez olsaydık keşke🤦🏻♀️ aşırı pişik yaptı ve bez taşırıyodu tekrardan primaya döndüm şuan herşey yolunda 🤷♀️
OlgaArslan bttt0 primada çok katkı madde olduğu için bebek başka bezi kabul etmiyo maalesef çevremde genelde hep bu şikayeti duyuyorum burda da aynı şekilde
Zhdsngz Sultan34 heryerde değişebiliyor fiyat hemde her gün bence alışveriş sitelerinden kontrol edin