Başlıkta da belirttiğim gibi dışarı çıkınca bebeğim çok huzursuz oluyor ağlama krizlerine giriyor doğal olarak bende eşimde çok panik ve stres oluyoruz . Çıktığımıza pişman ediyor bizi . Ama eve gelir gelmez gülücükler saçıyor heyecanlanıyor oynuyor 😅nasıl çözüm bulayım bu duruma evde oturmaktan çok canım sıkılıyor 🙄hamileliğimde riskliydi ve hep evdeydim kafayı yemek üzereyim.. bebeğimi asla kimseye güvenip de bırakamam mecbur onunla birlikte bende evde kalıyorum.. geçecek mi bu durum ya 🥺