Basaksann Kızlar ilk 9 ay sleepy kullandım ama son zamanlarda sızdırdığı için değiştirdim 2 aydır molfix kullanıyoruz fakat geçmeyen bir pişik var sürekli .. bez önerisi olan var mı ? Prima da abartı derecesinde pahalı geliyor
theyikik Basaksann evet valla çok memnunum, ama işte tek sıkıntısı her markette olmuyor ben yaşadığım yerde bulamıyorum netten sipariş veriyorum sürekli
sek_kahve Basaksann tuvalet eğitimi verdiğim için artık kullanmıyorum ama 1.5 yıl kadar onu kullandım, memnun kaldım
Eylule Gooon sarı paket kullandım. Geceleri sızdırdı. Sonra molfix pure & soft kullanmaya başladım. Memnunum şimdilik. İlk zamanlar sleepy kullandım. Çok iz yaptı bıraktık.
KayraVeAnnesi_06 Basaksann Molfix hangi paketi bilmiyorum ama sarı paketi güzel ben çok memnundum ama oğlum zor altını değiştirttiği için külot beze geçmek istedim o seride de yok goon sarı paketini kullanıyorum oda çok güzel memnunum
esum Basaksann Prima boykot olduğu için almıyorum. Suan baby turco kullanıyorum şuan uygun diye. Goon da kullandım o da çok guzeldi