Baranincioztrk_49 Kızlar konuşunca neden dudağa bakıyorlar ya benim hiç öyle bir huyum yok göz içine bakarak konuşurum dudağıma bakarak konuştuklarına rahatsız oluyorum! Sizde rahatsız olan varmi?
Madamehappyyyyy Baranincioztrk_49 😅Ters tepki yapmak istediğim de genel de dudağa bakarım. 🤣 yoksa normal olan tabi ki göz teması.
Yasemin23 Baranincioztrk_49 evet ben de hoşlanmam gözlere bakarım dudağa bakmaktaki amaç ne hiç anlamam 😀
Baranincioztrk_49 Madamehappyyyyy 🤣ya cidden. Konuşunca dudağıma bakıyorlar dudağımda büyük değil normal birsey