Tospikveannesi size bişey sorcam cevaplarsanız sevinirim. Oğlum 3 gün sonra 9 aylık olacak, normalde aşılarını özel hastanede yaptırıyorum ama doktorumuz bu aşı ek bi aşı olduğu için bizd gelmedi sağlık ocağında yaptır dedi sağlık ocağına da gidemedim bazı nedenlerden dolayı şimdi de ailemin yanına gidiyorum başka bir şehire, ordaki sağlık ocağında yaptırabilir miyim? Ek aşı olduğu için sayıya göre mi verirler acaba? Bilginiz var mı bu konuda?