eda_oyku23 Kızlar i geceler Kurban bayramında tatile gitmek istiyorum 5 aylık bebekle sizce çok zor olur mu? Yol git gel derken onun düzenini bozmuş olur muyum
Erilay eda_oyku23 Bebekle kolay geçecek diyemeyiz. Ama bebek var diye ertelemeyi de doğru bulmuyorum :) Bundan sonra hayatımızda hep varlar. Alışmak lazım.
Minikaola eda_oyku23 kızım 4 aylıkken gitmiştim eğer benim gibi yüksek kaygılı biri değilseniz, eşiniz de destekse mükemmel bir tatil geçirmek için en güzel ayları
delirmeceler eda_oyku23 emzirme olayınız var ise mama olayına göre daha kolay oluyor ve düzeni bozulmaz merak etmeyin keyifli zaman geçirirsiniz anı biriktirirsiniz
cansu123ece Hiiç birşey olmaz şekercim , bir yerden başlayıp alışman lazım . Ben 1,5 2 aylıkken uzun yolculuk yaptım ard arda şimdi neler yapıp yapmayacağımı öğrenmiş oldum