3 Aydır tuvaleti öğretmeye çalışıyorum oğlumun 3 yaşına 3 ay kaldı artık dayanılmaz bir hale geldi başta çok güzel gidiyordu ama şu an gece alt ıslatmaması hariç kaka çiş sürekli Altına yapıyor önceden dısarda utanıyordu söylüyordu su an dışarda yapmamayı da bıraktı tutunduğum bir tek gece yapamaması kaldı ama kaka yıkamaktan çok bıktım ne yapcğaımı şaşırdım böyle olan var mı