Beyninizikullanmakucretsizdir amin inşallah Allah razı olsun
Birsey daha sormak istiyorum kendi doktorum değil ama başka doktor bana folık asır verdi ama ben almadım çünkü hem kendi doktorum o gün yoktı hemde kese bebek va gozukmedıgıı ıcın almak ıstemedım
Sizce almalı mıydım ? Doktorumu beklemeden
Birde ben doğum yapalı 4yıl oldu onceden doktor yazıyordu şimdi özel olarak kendim alıyormuşsun öyle mı ?doktor bana öyle dedi de