eclahu Kızlar bızım ev merkezı sistem ısıtma ve mayısta kapatıyor şu an evımız bıraz serın odaya klima açsam havası kuruyor açmasam bebek üşürmü diye düşünuyorum 22 derece şu an sizin bebek odalarınız kaç derece normal kaç olmalı daha doğrusu
ZeydsMom eclahu 22.8 ama yani bisey yapamiyorum bu dogal sicakligi. Hicbirsey kurmadim. Gece 20 ye falan duserse bisey yaparim oda 23 u gecmemesine dikkat ederim.
Noname21 eclahu 23.5/24 arası tutuyoruz biz merkezi ısıtma sıkıntı ya ben eski evde elektrikli kalorifer almıştım
delirmeceler eclahu 22 derece normal ama aklınızda soru işareti kalıyorsa üstünü örttürmüyorsa 0,5 uyku tulumu giydirin kafanız rahat olsun istanbulda çocuklarımın yattığı oda 20-21 derece arası 0,5 uyku tulumu yeterli geliuor üstlerini asla örtmezler
ZeydsMom eclahu usuyormusunuz siz? Mesela kisin 22 olunca soguk olurdu. Simdinin 22 si ile kis cok farkli bence.
Noname21 eclahu geçen kaynanama gittim kalmaya onun da kaloriferler kapalı ankara soğuk Dedim akşam soğuk olursa ben evime giderim Kızım 23 derecede üzerinde yorga.ön var
eclahu Noname21 ben biraz korkak anne oldum😀 üşürmü diye erken doğum yaptım bide süt alerji oldu ishal oldu bebemın başına gelmeyen kalmadı şükür geçtı