potterhead Güzel anneler merhaba, 4. Ay zorluklarını nasıl hafifletiyorsunuz🫠🫠🫠 2 gecedir 0 uyku bende. Kucağımdan asla indiremiyorum sürekli huysuz🫠🫠🫠 Yardımlarınıza açığım 🩵
gulavci potterhead aynen suan öyleyim hem kaka sorunu bir de diş çıkarma sorunu eklenince gerçekten bitik durumdayım😔
eaea Bende 4. Aya girer girmez bu ne böyle demiştim sürekli kucak sürekli ilgi istiyor Allah kolaylık versin ama bu kadar şiddetli devam etmiyor 😊
mine2764 Bizde aynı durumdayız mama içmek istemiyor uyumak istemiyo sürekli yanında olayım istiyo kucağımi istiyor geçecek sabır dis ağrısını jel ile bi kaç gündür hafifletiyorum ben
elagozlubircoldelisi Aynı durumdayım. Gece 3 te uyandı 2 saat salladım 5te uyudu 5.30 da uyandı ve bir daha uyumadı ne yapacağım bilmiyorum 1.5 haftadır böyle çok yorgunum