karahann Annem ve eşim küpe takalım diye baskı yapıyorlar iki de bir ben 2 yaştan önce düşünmüyorum sizin fikriniz nedir şuan 8 aylık
Madamehappyyyyy karahann Annesi sizsiniz :) istemiyorsanız uzatmaya gerek yok. Hem daha çok küçük aklı ermiyor benim oğlum uykusu geldiğin de kulaklarını çekiyor belki sizin kızınız da öyle o yüzden yara olma ihtimali çekme ihtimalini söyleyin.
Merveeemeeliss karahann eğer takacaksanız takın 2 yaşda taktırmıyorlar 😀😀😀 kızım iki yaşında hem deldirmiyor hem benim küpem niye yok diyor 😀😀😀
gencmom_ karahann erken deldirmek daha iyi benin kardeşimin kulakları erken delinmiş ve kapanmadı hala Ama zaten kuyumcu vb bana 1 yaşınj geçmeden gelemeyiz dedi ondan dolayı kaldı
Seyma_29_ karahann kızım 3 yaşında. Bende deldirmedim. Bu aralar bende gördükçe istiyor banada küpe al diye. Ya aklı çok sarmadan deldirin ya da büyüyünce kendi karar versin deldirmeye.
ayseaksoy Kızım da 7.5 aylık deldirip takmayı düşünüyorum küçükken kolay oluyor, büyüyünce zorlaşıyor diyorlar.
Cihangiriinannesii karahann sizin yerinizde olsam hiç deldirmezdim. Annem kulağımı deldirmis ve ben küpe takmaktan nefret ediyorum ama mecburen en azından abdest için takmak zorunda kalıyorum
lidokain Cihangiriinannesii ay demi neden deldirirler anlamış değilim ben ilkokulda hevesle deldirdim sonra hiç sevmedim küpeyi oda kapandı kurtuldm
arvendoga karahann 5 aylık deldirdim ama sürekli küpe kaybediyoruz çünkü uykusu geldi kulak çekiyor dişi kaşınsa kulak çekiyor sürekli küpe kaybediyoruz en son altın takmayı bıraktım gümüş küpelerine taktım onu da hattta bir kulağına taktım diğerine yalamadım müsade etmiyor falan zor oluyor yani suan 8 aylığız ama daha da bekleyebilirdim
aysenura karahann Ben de kızıma heves etmiştim ama eşim kendi tercihine bıraktı deldirmedik yani kaldı öyle. Büyüyünce isterse takarmışmış
birbeyazoglanbirkarakiz Ben 7 aylıkken gümüşçüde deldirdim bir sorun yaşamadım çok şükür. Krem bile kullanmama gerek kalmamıştı. Kuyumcu ve eczaneye sormuştum 1 yaşından önce delmiyoruz demişlerdi.
Esilaminel karahann 6 aylıkken deldirdim hiç sorun yaşamadım ağlamadı bile deldirince😊ben çok fazla ilerlemeden küpe takmayı daha doğru buluyorum büyüdükçe zorlaşıyorda kuzenim 2 buçukta taktı çok zorlandı
salakmisincemilee karahann kizim 29 aylik olmak uzere deldirmedim deldirmeyi de dusunmuyorum buyuyunce kendisi deldirsin ben kupe taki vs takamiyorum ama kulagim delik abdest alirken falan zor oluyor
hasmelad karahann benim kızım 5,5 aylık Küpesi bile hazır Yaz sonu deldirmek istiyorum ancak Uzmanlar aşılarının bitiminde öneriyorlar Aklım karışmıyor değil Ammaaa ben karar vericem eşimle başka kimse değil