Sevval2301 benim oğlumun da aşı yerinde hiç bir iltihap yara kızarıklık vs olmadı. Ben de çok bekledim 1 yaşına kadar falan, doktoruna sorduğumda bazen olmayabilir ama bu aşının tutmadığı anlamına gelmez dedi. Şuan 3 yaşına yaklaştı, aşı yerinde beyaz bir iz var sadece.